Helou!
Tänään joudutaan pitään putiikki kiinni sairastapauksen vuoksi. Huominen lauantai vielä epävarma myös. Laitetaan tänne viestiä aamulla, kun tiedetään. Oukei!
Superia perjantaita sulle anyway!
perjantai 25. elokuuta 2017
keskiviikko 12. heinäkuuta 2017
Vi ses!
Täytyy huudella täälläkin, että varmasti kaikki sais tiedon, että ollaan NYT KESÄLLÄ AUKI MYÖS PÄIVÄLLÄ!! Putiikki on auki elokuun loppuun asti niinkuin normaali kaupat :)
Siis näin:
tiistai-torstai klo 12-19
perjantai klo 12-17 sekä
lauantai klo 12-16.
Kesän jälkeen palaillaan takaisin ilta-aukioloaikoihin. Kaikki, joille iltashoppailut ei sovi, niin nyt olis täydellinen aika tulla visiitille. Nähdään siis!
Ps. Putiikki on puolet isompi, kuin mitä kadulle näyttää. Sisälle siis sieltä kurkkimasta! :) Jess! Vi ses!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)