tiistai 7. helmikuuta 2012
Uusi facebook-sivu ja fiestan fiiliksiä!
Uusi facebook-sivumme on vihdoin avattu! Voit tykätä meistä täällä.
Fiestan fiiliksiä voit tutkailla lisää fb:ssa. Kuvia, linkkejä, kommentteja. Tsekkaa ja tykkää!
Our new facebook.page is finally OPEN! Like us here.
More photos, links and comments about our fabulous Mexican restaurant on the Restaurant Day are there! Check 'em out!
perjantai 3. helmikuuta 2012
maanantai 2. tammikuuta 2012
HAPPIEST NEW YEAR!!
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!
Meidän joululoma oli SUPERrento, toivottavasti teilläkin! Nyt taas back to business ja kauppa auki ti 3.1.2012 alkaen.
Hope to see ya soon!
Meidän joululoma oli SUPERrento, toivottavasti teilläkin! Nyt taas back to business ja kauppa auki ti 3.1.2012 alkaen.
Hope to see ya soon!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

